Клієнт незадоволений результатом мікроблейдінга, що робити?

Багатьом майстрам мікроблейдінга знайома сумна ситуація, коли клієнтка залишається незадоволена результатом і починає псувати репутацію майстра.

Проблему можна запобігти, якщо перед сеансом розповісти про всі нюанси і підводні камені, які можуть зустрітися на шляху до загоєнню.

Проте, в засмучених почуттях людина може і не згадати про застереження, так що давайте розберемося: що ж робити, якщо конфлікт вже відбувся?

  • Поставте себе на місце клієнта – ви заплатили гроші, а результат не відповідає очікуванням. Ведіть діалог спокійно.
  • Ще раз поясніть, що то, як приживеться пігмент в шкірі – справа дуже індивідуальне. І ви, як майстер, зробили зі свого боку все можливе. Але існує ще безліч факторів: жирність шкіри, гормональний фон, правильний догляд і багато іншого.
  • Покажіть свою готовність допомогти розв’язати цю проблему проблему, адже ваша клієнтка всього лише хоче бути красивою.
  • Нагадайте про необхідність корекції, без якої мікроблейдінг не можна назвати завершеним, покажіть фотографії інших клієнтів до і після зі схожими результатами. Запропонуйте фарбування брів до повторної корекції.

Головне – зберігайте спокій, адже конфліктом нічого вирішити не можна. А у вас бували випадки “невдалих процедур”?