Як назвати салон краси для залучення успіху список

Від назви салону краси багато в чому залежить успішність його роботи: чим більше помітним і незабутнім буде «ім’я», тим більший потік клієнтів чекає майстрів і адміністраторів. Тому до вигадування назви слід підійти серйозно, по аналогії з книгою: побачивши цікаву яскраву обкладинку, хочеться ознайомитися і з вмістом. Якщо ж обкладинка уваги не привернула, то книга ризикує припасти пилом на полиці букініста. Як назвати салон краси? Варіантів безліч.

Панорамне фото салону краси

різноманітність рішень

Кожна справжня жінка – це богиня, тому використання в якості назви тих міфічних створінь, яким поклонялися люди давнини, стане вдалим ходом. Афродіта, Венера – народжують асоціацію з богинею любові, Діана – богиня полювання, також вже давно стала загальним ім’ям сміливою рішучої дами. Цікавим назвою стане таке, яке підкреслює ступінь спорідненості жінки-клієнтки з цими богинями: дочка Афродіти. Також з давніх світів йдуть слова «Каліпсо», «Пенелопа», «Клеопатра», «Нефертіті».

Найменування для перукарні повинно бути заманює, щоб клієнту захотілося відвідати її.

приклад: стильні люди, кльові дами, Модна штучка. Вдалим є використання сучасних модних реалій: зірка інстаграмма, Королева соцмереж, ФОТОсесія – ці красиві найменування залучать молодих людей, тому будуть доречні в тому випадку, якщо салон призначений саме для роботи з молоддю.

Салон краси «VENERA»

нейтральні варіанти

У назві салону краси можна і потрібно використовувати цифри, вони допомагають створити легке для запам’ятовування поєднання: 5 пальців, 12 послуг, 100 варіантів, 120 відтінків.

Універсальний салон може вибрати для себе просте, але звучну назву: популярне жіноче ім’я (Катя, Олена, Марго – залучать не тільки своїх тезок, але і безліч інших клієнтів), ім’я відомої актриси або співачки – Анжеліна, Міла, Мерилін (Воно породжує асоціації з цими зірками), найменування квітки (Роза, Гортензія, фіалка). Список можна продовжувати нескінченно. Сучасні салони часто використовують англійські написання або еквіваленти імен: Alice, Kate, Julia та інші, вони дозволяє створити в сприйнятті клієнтки асоціацію з європейською якістю і майстерністю. Домогтися успіху допоможуть і такі незвичайні назви як «Крихітка кішка», «Сонячний локон», «Швидко і модно», головне – воно повинні бути сучасним і зрозумілим більшості людей.

Щоб назва відкладалося в пам’яті, воно повинно складатися з 1 – 2 слів.

Як назвати перукарню – ось складне питання, правильну відповідь на який багато в чому визначить успішність в бізнесі. Щоб підкреслити імідж салону з європейським рівнем обслуговування, часто в назву додається слова Beauty, art. Як правило, більшості клієнтів ці слова зрозумілі і знайомі, тому привертають увагу. Непоганими варіантами стануть нейтральні, що викликають смакові асоціації: карамель, шоколад, Полуничка, Вишенька. Ці слова несуть позитивне забарвлення і, як правило, улюблені жінками.

Як назвати молодіжний салон

Орієнтований на роботу з молодим поколінням, салон повинен мати помітне такого назва, обов’язково модне і ультрасучасне. Як назвати заклад, клієнтам яких від 15 до 25 років? Варіантів безліч: веселі дні, Жовтогарячий настрій, рожевий кіт. Якщо виявляються певні види послуг, наприклад, плетіння афрокосічек або креативне фарбування, то можна створити оригінальне найменування: Афрокот, яскраві тони, сміливість яскравість, Афро-стиль. Салон може спонукати до якого-небудь дії: затьмарила сонце, Стань собою, будь яскравіше, виділяйся. Привернуть молодих людей і такі помітні назви, як Тут і зараз, оновити, студія креативу, Експериментуй.

Можна також використовувати і імена нинішніх молодіжних кумирів: Брітні, Джессіка, Періс, Селена, Дженніфер – ці назви народжують асоціації з зірками і відмінно привернуть відвідувачів.

Як не варто називати салон краси 🙂

Назва для салону елітного класу

Сюди ходять клієнти, рівень доходу яких досить високий, як правило, це ділові серйозні люди, що чекають високої якості обслуговування. Для них несолідно звернутися в перукарню з легковажним назвою «Оленка». Для салонів представницького класу найбільш доречними будуть слова імператриця, Королева, графиня – підкреслюють соціальний статус, Леді, вишукування, аристократка – також народжують асоціації з благополуччям і достатком. Цікавий приклад – Celebrity. Більш нейтральні, але також непогані варіанти – баланс, Бізнес-стиль, Еліт-студія. Непогано звучать і жіночі імена, якими раніше називали королев і імператриць: Катерина, Вікторія, Антуанетта, Єлизавета, Маргарита  – вони дуже шляхетні.

Якщо в салоні використовують будь-яку лінію косметичних засобів, наприклад, шведську або ізраїльську косметику, то можна відобразити це: «Швеція для вас», «Ізраїльський шик».

Розкішний салон краси

Часто використовуються і французькі слова, адже Франція – визнана столиця моди, її прекрасні мешканки давно асоціюються з витонченістю і шиком. Такі французькі слова, як Divine – божественний, ChicCharme, Coiffure. Але при зверненні до мови моди слід пам’ятати, що в нашій країні все ж більше поширення отримав англійський, тому фраза повинна бути досить відомої і зрозумілої більшості. Наприклад, назва Parenthese, надзвичайно популярне в Європі, залишиться незрозумілим для наших співгромадян і не оцінений ними.

чоловічий салон

Майстер за роботою в барбершопе

Салон, який надає комплекс послуг для чоловіків, повинен мати помітне і мужнє найменування, наприклад «Витязь», король, Цезар, переможець – воно має народжувати асоціації з сильним і рішучим підкорювачем жіночих сердець, успішним бізнес-ділком, сміливо йде до мети. Підкреслити європейські стандарти роботи дозволить використання зарубіжної лексики: джентльмен, Виконати, Містер, King, мессир. Можливі й прості нейтральні варіанти модний чоловік, Стиляга, Супермен.

Назва для перукарні повинно бути оригінальним, яскравим і незабутнім, але також воно може відображати надані послуги або той купівельний сегмент, на який орієнтовано заклад. Серед сотень варіантів так непросто вибрати своє, але до процесу варто підійти серйозно і осмислено, адже з обраним «ім’ям» належить працювати багато років.